zaterdag 13 augustus 2011

We houden het spannend!!!

Vanmorgen rond de klok van 7 ging de wekker om op tijd bij de verhuurder te zijn.
Om alles in de koffer te gaan krijgen zijn we nog wel even zoet.
Vervolgens moeten wij die Dirty RV toch maar een beetje oppoetsen, aan ons zal het niet liggen!
Alles gaat voorspoedig en de rit ernaar toe is ook zo gepiept.
Dat komt goed uit want Marjolijn en ik willen de hele middag bij het zwembad nog één keer genieten van de palmbomen en nog een beetje bijkleuren.
In de camper wordt je namelijk niet zo bruin hahaha
Er staat al een rij voor ons maar de mensen van American cruise werken harder dan bij het ophalen voordat je het weet staan er medewerkers in de RV mega tegen de deur aan te drukken om hem open te knallen. Wij maar uitleggen dat het een probleem is en dat "he is broken" maar dat dringt niet helemaal tot Frank door.
Ik moest toch echt van Johan de linnen pakketten weer uitzoeken tot 4 pakketjes???
Zonde van de tijd, gooi daar maar in zegt Frank, voor niets uit gesloofd. Alle koffers, rugtassen, tasjes eruit en Johan gaat naar binnen voor zijn betoog van de Dirty RV.
Wij zitten te wachten op het bankje bij de spullen en ik verpats mijn koelbox nog ff voor 5 dollar aan mensen die nu vertrekken.
De taxi chauffeurs dreutelen maar om ons heen of je naar de airpoort gebracht kan worden. Ik denk dat wij hier nog wel even zitten om de klachtenlijst af te werken want 50 dollar tegemoetkoming van een dag niet kunnen toeren is toch echt te weinig.
Als Johan terug komt zien we aan zijn gezicht dat we niet onvoordelig uit de strijd zijn gekomen.
We krijgen een flink bedrag terug hoe en waarom dat vertellen we nog je weet maar nooit wie dit leest............
De Limo die er de eerste dag mensen haalde staat er nu ook.Die willen Marjolijn en ik ook wel dus ehh zullen we die taxi maar nemen.
Hebben jullie alles gecontroleerd vraagt Johan.
Ja al tig keer geen vieze sokken of onderbroeken meer te vinden. Alles ligt hier op deze hoop.
Tja en net als Bert en Lydia met de Limo (Adi vroeg zich af of Bert en Lydia nog meer hadden beleefd of wij dat ook gaan beleven? De Limo dus maar wat nu komt gelukkig niet)
Ineens zegt Johan shit de tom tom speciaal voor Amerika gekocht die hangt er nog in.
Jij hebt gecontroleerd. Ja ik heb gecontroleerd en ook al had ik hem nog tien keer gecontroleerd het is me niet opgevallen dat dat ding daar nog hing en ik keek meer in kastjes en laatjes. Gustav had ook gecontroleerd, ook hij kan zich dat hele ding niet meer voor de geest halen. Nou ja jammer er zijn ergere dingen. Het is duurder om nu terug te gaan. Dom maar we hebben er veel plezier van gehad.
Zitten we heel chique in de Limo met opgepoetste glazen te wachtend op de champagne (-;
MIJN IPHONE die hangt er ook nog in shit shit shit
Nou bellen dan!!!! Ik ga wel weer terug met deze taxi! We bellen nu!!!
Contact met de Cruiseamerican die loopt naar de RV De monteur die met de deur bezig is zegt; Nee het is er niet, de beste man zegt; er kwamen twee kleine kinderen die zeiden we forgot some one en pakten iets weg.
Gewoon gejat misschien wel onder onze ogen toen ik daar op het bankje zat te kijken naar al die Limo's
Dit is nou wel heel erg jammer, de laatste dag, tussen al die vriendelijke Amerikanen zit toch een rot appeltje die de Apple van Johan jat.
Maar goed wij drietjes hebben een tijd in de lobby gewacht tot Johan terug kwam zodat we naar onze kamer konden.
Marjolijn en ik zijn lekker bij het zwembad gaan liggen om nog een beetje bij te kleuren.
En ja we zijn in Amerika dus de mannen zijn meteen op zoek gegaan naar een Apple store. Er zit er één 3 mijl verderop en de voordeligste en makkelijkste manier om er te komen is voor 5 dollar met de hop on hop off bus te gaan. Kom je er vanzelf langs en als je je ding gedaan hebt spring je er weer op. Ze hebben ene leuke tour gereden.
Wij zijn een beetje roodbruin............
De mannen zijn weer terug met een nieuwe iphone...............
We moeten maar gewoon op onze kamer blijven de komende 24 uur.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten