dinsdag 2 augustus 2011

De Pizzahut!

Vanuit Zion gaan we naar een camping midden in het plaatsje Cedar City. We zien niet echt winkels en zijn wel aan het avondeten toe.
Marjolijn ziet de pizzahut en ach waarom ook niet.
Wij worden vriendelijk ontvangen. Een leuke jonge dame brengt ons naar de tafel en geeft de menu kaart. Razendsnel neemt ze de menukaart met ons door. Ik vind het best als ik maar geen pizza met allerlei soorten vlees krijg. Medium of large en dan moeten we ons gaan buigen over de bodem. Wat hadden we willen drinken.
We krijgen enorme glazen dieetcola en na een tijdje komt de pizza. Behalve die van Gustav. Gustav heeft Large besteld maar als hij de medium gezien had dan had hij dat vast niet gedaan. Maar eh zijn pizza komt niet.......nog steeds niet......zullen we maar beginnen.......nee dat is onbeschoft.......maar ze worden koud.......dat valt wel mee........hij is er nog steeds niet.......ik begin!
Daar komt ons meisje aan. Tja de pizza is verdwenen hij is weg er is net een nieuwe kok hij moet het nog leren en hij maakt met spoed een nieuwe.
Ik ga naar de wc en kom terug staan er weer van die bellen met cola.
Refill dat doen ze hier, gewoon bijvullen....
Tja daar komt de pizza eindelijk aan lekker heet dus bij de eerste hap een blaar in de mond hahah
Gustav eet super snel, hij heeft best trek en wij zijn al klaar. Maar maakt niet uit we hebben vakantie.
Daar komt ons meisje weer aan. Met de nota! en of we een doos willen hebben om de rest mee te nemen.
Hoezo die jongen zit net te eten en die halve liter cola moet hij ook nog weg werken. Ja zegt Gustav doe maar in een doos de rest eet ik vanavond wel op!
En stopt mijn punt die ik over had er ook nog bij in.
Ik kijk op de kassabon om te kijken wat we moeten betalen en wat staat er met de hand geschreven bij op:
God bless, Come back soon
Was een leuke recensie voor Smulweb geweest!

De mannen hebben nog last van de enorme hoeveelheid cola, Gustav twijfelt of hij de pizza nog verder gaat opeten (-; Johan heeft trouwens gewonnen met Katan!
Marjolijn en ik hebben een half uur heel hard baantjes gezwommen om een beetje op gewicht te blijven. Rummikub houdt ze tegoed!
Morgen nog een dagje Zion en dan vertrekken we langzamerhand naar het hoogtepunt van de reis voor Marjolijn shoppen in Las Vegas en Johan gaat misschien wel een gokje wagen........
Fijne dag morgen tot later
Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten