woensdag 3 augustus 2011

Wal Mart op stelten….

Vanmorgen na het wakker worden en het ontbijt gaan we vertrekken. We komen door het plaatsje Cedar City. Eens even te kijken of er wat winkeltjes zijn en wat contant geld te pinnen.
De winkeltjes zijn allemaal eetcafétjes en geld pinnen kan alleen door de ATM drive hahaha
Geen Mac drive maar een Geld drive tja dat gaan we maar niet met de RVs doen dat geeft vast moeilijkheden.
We gaan vandaag terug naar Zion omdat we met een tube de River Virgen willen afdobberen.
Eerst langs de Wal Mart voor de proviand van deze dag. Zoals eigenlijk elke dag verdwijnen de mannen naar de afdeling techniek en de freule naar Fashion.
Haar toilettas hebben we kunnen beperken tot 2 mascara maar daar zijn al twee bij gekocht en over de nagellakjes hebben we het maar niet. De kleurenpalet is bijna compleet.
Ik ga op zoek naar de dagelijkse food en de aanbiedingen want als echte Hollander ben ik daar gek op.
De eerste dag had ik een fles Pepsi van 3 liter (kleiner is er niet) mee genomen helemaal niet handig en eigenlijk helemaal niet lekker met dit weer.
Maar vandaag in de aanbieding 6 blikjes Pepsi voor 1 dollar 50 dat kan ik niet laten liggen die kan je makkelijk in de koelbox onder de zak ijs koelen.
Met dat ik de treef van 6 blikjes pak stuitert er 1 blikje tussenuit en met de val knalt hij uit elkaar en vliegt over de grond de winkel door en natuurlijk wel op mij gericht.
Van top tot teen cola waren de lenzen afgelopen week gezandstraald nu zit er een laagje Pepsi op.
Op zoek naar hulp met een behulpzame oudere dame………(ouder dan 45 jaar collega’s Apot)
Samen met de hulp van de winkel kruip ik met een rol keukenpapier over de vloer om het ergste op te deppen voordat iedereen er met zijn karretje door heen gaat.
Het aardige mannetje van de groente wordt geroepen die met een fles Glassex hoopt dat het niet erger gaat pikken.
Ondertussen vraag ik maar of ik mag gaan en na tig keer thanks en sorry voor all gezegd te hebben op zoek naar de rest van de Fam. Met plakkende benen en armen……………
Gillend van de lach kom ik Marjolijn tegen die me aankijkt en zegt wat heb jij gedaan je ziet er niet uit………
Wanneer we de kassa passeren zie ik hoe een volgende persoon met een enorme dweilwagen de boel nog aan het poetsen is.
Ik ben zo blij dat we rondtrekken en dat we morgen gewoon naar de volgende Wal Mart gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten