zaterdag 6 augustus 2011

In een echt Amerikaanse ...wagen de boodschappen gedaan

Het is nu 17.00 uur en jullie liggen allemaal op één oor.
We hebben tussen de middag te horen gekregen dat Cruise America onderweg is met een nieuwe camper en rond 7, 8 uur hier aan komt.
Tja het is nu eenmaal zo de afstanden zijn enorm.
Had ik bij Las Vegas zo'n spannend gevoel van jee naar de grote stad bij het naar binnen gaan van de Death Valley een onderbuikgevoel van veel water en food maar we zijn nu toch wel ff een stukkie verder en we moeten een boodschap doen.
Cruise American heeft ons laten weten een taxi te mogen nemen en voor 30 dollar ons naar een winkel laten brengen.
Maar hier op het terrein staat een echte real American car en die mogen we mee nemen.
Echt lachen de foto zullen we gauw plaatsen. We zoefden over de weg zoals in een film.
Het dorpje Lone Pine is een echt Western dorpje dus daar op zoek naar food. Wij denken dat de spullen voor de toeristen zijn mar nee de cowboy laarzen, hoeden, food is voor de plaatselijke bevolking. Marjolijn heeft een mooie zonnehoed gekocht zodat ze nu echt als een ster in de auto terug zoefde naar onze "camping".
Met het Amerikaans echtpaar hebben we alle ins en outs van beide landen besproken en zo toevallig He is á Farmacie man! Dus gespreksstof genoeg over de regels van hier en daar en over de makertjes, verzekeringen etc.
In het dorp de boodschappen gedaan tot morgenochtend de camping voor vannacht besproken. Ik ga nu spaghetti koken en ga er van uit dat we tegen een uur of negen lekker onder een douche op de camping staan.
Toen ik gisteravond heeel ongelukkig in het donker buiten stond af te wassen, Marjolijn met zaklantaarn bijschijnen een mega schorpioen voorbij kroop toen dacht ik wel ff aan Alet kamperen, creperen hahahah
Nee hoor ALet we blijven lachen
Ps Marjolijn rent net de Camper in een squerel (eekhoorn) vloog uit de boom de prullebak in hahaha behalve op de sloop tussen alle trucks toch een beetje natuur
Later.............................

1 opmerking:

  1. Haha ik schrok al van een egel waar ik bijna op stapte in het donker...
    Een schorpioen ben ik in zweden nog niet tegen gekomen. Wel krabbetjes..net zo iets???

    BeantwoordenVerwijderen