zaterdag 6 augustus 2011

Verplichte rustdag )-:

Wat een verhaal hé
Nog aan het nagenieten van Las Vegas beetje dommelen aan het tafeltje en ineens....
Daar stonden we in de Sahara en op mijn beste steenkolen Engels hulp vragen en weer vertellen dat er hulp onderweg is noem maar op
Maar echt iedereen die je passeert stopt komt naar de camper, do you need our help??
En de Franse jongens die in de warmte een berg gaan beklimmen zonder pet, bril met spijkerbroek oh ik dacht straks Johan niet meer terug en kan ik hier twee boys gaan reanimeren. Dus hup in de camper en water gegeven.
Wat was ik blij dat ik de Wal Mart nog even was binnen gelopen voor 2 extra tanken water en food tot vandaag!!!
Want de camping nu is een sloop bedrijf met onder een dikke boom een schommelbankje en paar stoelen wat een geluk dat we 4 stoeltjes mee kregen omdat we moesten wachten.
Het is hier warm met een heerlijk briesje. Samen met en Amerikaans echtpaar proberen we elkaar's cultuur te leren kennen. Deze mensen krijgen maandag een huurauto en zijn 5 dagen van huis en hun camper wordt weg gesleept want de motor is in de soep gedraaid.
Wij wachten op een telefoontje van CruiseAmerica die is op zoek naar een andere camper en die wordt vandaag, vanmiddag, vanavond, vannacht hier heen gebracht????
Het gaat goed komen. Nu had ik van Lydia hetzelfde verhaal gehoord en bij haar de foto's bekeken ook de foto dat ze aan het overpakken waren......
Marjolijn zei al je wilde toch dezelfde reis ongeveer als Lydia daar hoort dit ook bij hahaha
Ons ritje zou vandaag kort zijn dus als het een beetje mee zit raken we niet echt achter.
Jammer maar ach er zijn ergere dingen en deze mensen zijn erg aardig ik ben blij dat we niet in Ijsland of Frankrijk zijn want daar zijn ze toch stugger en minder begaan.
Iedereen vraagt hier meteen heb je genoeg water heb je genoeg voedsel allemaal aanwezig.
We houden jullie op de hoogte!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten