maandag 25 juli 2011

Wal mart

Nadat we de camper opgehaald hadden moesten we zien eten te scoren. Het werd de Wall Mart met inpandig de Mac. Alle wachtenden bij de camper kwamen we hier weer tegen. Eten we meestal eens per jaar op de terug bij de mac nu twee keer binnen 24 uur en de aanbieding die overal op de Billbord stond 50 kipnugget voor 10 dollar moest gekocht worden. Jullie mogen raden hoeveel Gustav ervan gegeten heeft? Verder hebben we een kar vol food gekocht. Ik vraag me echt af waar ik thuis altijd met mijn blokjes tas naar ah ga ik
Papier,plastic,glas etc apart bewaar. Wat een plastic tasjes (foto volgt) maar we hebben weer food en vanaf morgen maar weer een beetje ritme in het eten eten zien te krijgen.
Groetjes Marina

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:La

1 opmerking:

  1. Haha, jullie houden wel van kip, of niet? xD Klinkt verder heel vet daar (letterlijk en figuurlijk ;-) )!

    Groetjes uit nederland!

    Bob (zoon van Lucienne)

    BeantwoordenVerwijderen