donderdag 21 juli 2011

bijna zover.

Haaay,

Eindelijk gaan we weer naar amerika. Het is al weer 2 jaar geleden dat ik met papa naar New york ging, en nu gaan we weer die kant op. Het is natuurlijk wel wat langer vliegen en nog meer tijd verschil Dat word ff wennen. Ik loop al weken te roepen dat het eerste is wat ik doe als ik aankom (wow wat een zin) een mega grote milkshake kopen haha :).

maar ja, eerst nog ff voorbereiden... koffers inpakken... het eindeloze gezeur welke mascara beter mee kan... en dan nog mijn kleren! dat word helemaal een ramp... Ik neem gewoon zo min mogelijk mee en ga expres alles vergeten. goh waarom zou ik dat nou doen??? Om veel te shoppen natuurlijk. ik weet zeker dat het een super vakantie word en heb er veel zin in. Ik ga morgen maar beginnen met inpakken.

Xx Marjolijn
eindelijk beugeloooooooos!

2 opmerkingen:

  1. Alles expres vergeten...........maar goed dat ik dit even lees!
    Dat wordt koffers controleren op 3 mascara 's , 2 haarborstels, stijltang etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha wat een leuke blogs!
    ik ga ze bijhouden!
    veeeel plezier! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen