vrijdag 29 juli 2011

Joshua trees np


Good morning Holland
Ik zit hier bij het zwembad 11 uur in de ochtend 42 graden pffffff
Maar goed gistermorgen na het ontbijt op weg naar Joshua trees. Eerst tanken en bij wall mart food inslaan voor deze dag. En de mannen gaan voor hun e-reader. Ik ga voor de worteltjes, meloen, aardbeien, brood, melk etc
Als ik klaar ben met mijn karretje loop ik naar de mannen. Lijntje komt eraan er is iets mis de creditcard is geblokkeerd. Niet 1 creditcard nee alledrie. Oh oh de costumer service erbij en een hoop gedoe maar dat verhaal laat ik aan de mannen over.
Ruim een uur later dan de bedoeling vertrekken we via palm springs naar Joshua trees.
In Frankrijk genieten we altijd van de zonnebloemvelden nu rijden we door een windmolenpark. Prachtig gezicht overal waar je kijkt windmolens ook leuke bloemetjes. Het is een lange rit en de temp loopt op van 28 naar ruim 40 graden. De palmbomen verdwijnen het worden Joshua trees en cactussen en woestijn. Foto volgt bomen van 1000 jaar oud groeien alleen hier. Verder waren het hamsterweken kleine hamstertjes vlogen van bosje naar bosje. Marjolijn heeft net een nieuwe kooi gekocht en vond ze wel erg schattig om mee te nemen haha zo snel ze waren een foto maken lukte niet eens. Verder veel lizard die staan wel mooi op de foto.
Jammer dat het om 8 uur donker begint te worden daardoor lijkt het of je heel laat aan komt maar valt best mee. Gisteren kwamen we rond half 9 aan op een camping echt het is hier niet te geloven. We lijken wel armoedzaaiers met ons kleine gehuurde campertje. Het zijn hier vrachtwagens met speedboot met jetskimet golfkartetjes er wordt hier niet gelopen to hot.
Verder een loungebank voor de camper en een flatscreens op de camper alleen er wordt niet gekeken to hot.
Je ziet hier niemand iedereen is dag en nacht binnen 42 graden en de dag moet nog beginnen
We hebben gezwommen ik zit nu in de föhn om te bloggen en te drogen
We gaan zo verder over de route 66 richting de grand canyon en ik hoop iets koeler.
Verder we snappen het steeds beter per dag boodschappen doen minstens 3 treef en 4 tanken water bij je hebben koelbox vol kleine snacks met ijszak zodat je onderweg makkelijk iets kunt pakken
Wij gaan nu vertrekken tot later
Marina en de rest



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 opmerking:

  1. Joehoeeeee vanaf de Route 66 kan ik toch zo maar ff mailen of ehhhh bloggen het is nu 4 uur in de middag en wij hebben de Route 66 gereden het museum bekeken en we gaan nu verder naar de Grand Canyon bey bey Marina

    BeantwoordenVerwijderen