zondag 24 juli 2011

Marjolijn in het vliegtuig

Hi,

Nou daar zitten we dan... In het vliegtuig.. Een hele tijd gewacht vanochtend en nu zitten we alweer een tijdje in het vliegtuig. In detroit is het nu 6:36 lekker vroeg dus. En als we dan eindelijk in detroit zijn moeten we nog een heel stuk!

Blehhh ik ben het al wel weer zat. De man naast mij stinkt. En een meisje achter mij trapt steeds in mijn rug of ze huilt.

Maar over het eten valt niet te zeuren, we hebben heerlijke kip gehad. Maar ja hoe kom ik verder nu nog de tijd door. Je moet er wat voor over hebben he. 1 voordeel ik zit niet voor eeuwig in dit vliegtuig.

Wel leuk er werd in het eerste gedeelte van deze vlucht glee afgespeeld ( dat is een serie op rtl4)
Helaas kwam ik daar een beetje te laat achter :)

Nog even en ik lig lekker in mijn bedje in het hotel midden in la!!!

Lieve groetjes vanaf 10 kilometer hoogte.
ben echt helemaal in de wolken...
Marjolijn


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Above atlantic ocean

Geen opmerkingen:

Een reactie posten