woensdag 21 september 2011

Wat een heimwee........



Wat was deze zomer toch snel voorbij. Aan de activiteiten in Meppel en omgeving ligt het niet. Elk weekend valt er wat te beleven. Picknick in de park, nazomers popconcert vanaf Bleekerseiland, DMD. Allemaal gezellige zomerse geluiden die je eigenlijk van dichtbij wil beleven. Helaas is het telkens koud, kil en ongezellig buiten. De gordijnen kunnen vroeg dicht, de houtkachel aan en ik kruip lekker achter de PC alle foto's bekijken en ga een mooi digi foto boek maken. En nu kwam ik deze foto tegen en die wil ik graag met jullie delen. Wat was het mooi op de fiets door San Fransisco. Nu waren Marjolijn de donderdag voor de vakantie naar de musical Petticoat geweest. De musical van het Groningse meisje in de grote stad. Nou heel eerlijk ik voelde me het kleine Staphorster meisje in de grote stad maar tegelijkertijd voelde ik me erg rijk, vrij en gelukkig. Zo maar op de fiets met de haren in de wind tegen de Golden Gate op fietsen. Ik ga gauw verder met knippen en plakken en lekker na genieten van afgelopen Zomer in de USA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten